Tema: Re: geriausias Lietuvos slidinejimo "kurortas"
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-02-01 14:12:36
Alytus - IMHO neverta demesio trasa - labai trumpa ir stati, na, zinoma
jie gyveni nuo jos kokiu 30 km atstumu tai gal ir verta, bet is vienos
puses netoli birstonas, is kitos - suwalkai.....

prie Kalvariju nebuvau deja...

Prie vistycio buvau si savaitgali tai didzioji trasa Nr1 tai pagal
statuma visai nieko, tik visa tu trasu beda kad jose nera nei retrako
nei sniego patranku, tai kalnas nuzulintas kaip reikalas, su savo slidem
ciuozti nerekomenduoju.
Trasos 3,4,5 tinka tik pradinukams ar siaip 4 fun, bet ivertinus, kad uz
geru 20-25 km yra suvalku trasa (dabar ten padarytas naujas kelias is
vistycio i Wizajny, per siena....) tai irgi nera labai viliojanti.
Kadangi mes vaziavom su bendradarbias ir ju tarpe buvo 90%
pradedanciuju, tai trasos pakankamai smagios pasirode.....

MaRiUs
Kaunas