Tema: Re: Gyvenimas ES salyje
Autorius: Mudyla
Data: 2010-01-18 18:24:58
Pagal sia nuoroda be leidimo gali buti iki triju menesiu (konkreciai
Italijoje):
http://infocentras.iom.lt/lt/informacija-isvykstantiems/leidimas-gyventi-ir-dirbti-italijoje/
Teoriskai jei turiu privatu sveikatos draudima, tai galiu ramiai ir be
leidimo gyventi. :)
Beje girdejau gandu kad ta visa dalyka galima apeiti taip kad baiginejantis
trims menesiams parai isvaziuoji is salies ir tada vel is naujo kapsi 3men.
Cia tiesa?