Tema: Re: Trumpas klausimas apie Liepkalnį
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-18 17:10:58
Na, +70 km Eglu kalns (nuo kauno matuojant)
nei zmoniu nei ko, kalnas uz anyksciu manau geresnis, be to yra varlynas
normalus ir snowtubingas (vaikams ir bobutems)
Zmoniu sestadieni per pietus "tiek daug", kad kartais tenka paluketi kol
vienas kitas nevykelis pagauna keltuva.. o siaip tai nesustodamas
priciuozi prie keltuvo ir kyli i virsu......