Tema: Re: Auto nuoma Miunchene
Autorius: evka
Data: 2010-01-14 18:37:24
vokietijoje, kiek zinau, neprivaloma, del austrijos neatsakysiu.
bet miuncheno regione jos tikrai reikalingos keliuose, tai man sunku
patiketi, kad de facto bandytu isiulyti su vasarinemis.
as va prisiminiau darbo reikalais buvau lapkricio gale, nuomavaus ir buvo su
zieminem (nors specialiai neprasiau), ir jos labai praverte.
i austrija ziema su vasarinem nevaziuociau! geriau jau +100 eur.