Tema: Re: Tenerife
Autorius: alm
Data: 2010-01-10 18:22:58
2010.01.10 17:55, cakalis rašė:
> matai, tenerife padalinta ugnikalnio i 2 dalis:  viena visisikai neidomi,
> bet su saule visalaik. Pilna turistu, viena snichel ir english breakfast,
> ten mes praleidom gal 1 diena is 5, o ir fotkinti tai nera ko ten :(, o kita
> dalis is kur ir yra visos nuotraukos, tai ten kur beveik visada lyja, nes
> debesys uzkliuna uz ugnikalnio ir i pietine dali nenukeliauja.

O aš vis dėl to manau, kad apsistoti geriau saulėtuose turistų getuose
pietinėje pusėje. Visai malonu, kad vakarop grįžus iš kalnų ar kitų
įdomių vietų dar galima saule pasimėgaut, vandenyne ar viešbučio baseine
paplaukiot ar po miestą pasitrint. Šiaurinėje pusėje taip kas antrą
vakarą būna drėgna ir vėsiau, kad jau bent maudytis vakarais nebesinori.