Tema: Re: Deal'as i JAV
Autorius: nuno
Data: 2010-01-07 21:35:40
kad jau iki JAV gali pigiai nusigauti, tai ieskok panasiu pasiulymu pas
pacius amerikonus - vat ne per seniausiai buvo JetBlue akcija:
http://www.jetblue.com/deals/all-you-can-jet/tc.pdf
kiek kainavo dabar, nezinau (gal google kur rastu) bet vasara lygtais 599$
buvo toks pat dealas

o siaip tai siulyciau nebandydi pamatyti visko iskart, nes per kokias tris
savaites pvz neiseina visu Arizonos, Nevados, Kalifornijos ir Jutos
nacionaliniu parku aplankyti, jau nekalbant apie kazko pamatyma juose.
mano kuklia nuomone, idealiausias variantas, jei jau yra pigiu bilietu i NY,
skristi ten, pora dienu pasimalti ir skristi i kuri nors krasta nuodugniau
pakeliauti. is NY skrydziu pakankamai pigiu buna, nes toki menesini deala
pagriebes tikriaus trecdali laiko praleisi lektuve ar oro uoste, zinant
dabartine ju situacija...