Tema: Re: Slidinejimas Latvijoje
Autorius: Bangis
Data: 2010-01-07 00:34:50
Manau jei planuoji 4 parom, tai mink tu iki slovaku Jasnos ar bent jau
Krokuvos. Nakvyniu kainos bus pigiau nei latvijoj ir kalnai i kalnus
panashus.
Trasu ivairove - jei bent karta esi buves kur nors toliau nei Birstonas
ar Anyksciai, tai ir Milzkalns ne panaceja. Iki Milzkalns nuo kokio
Kauno mint ~400km