Tema: Re: custom slidziu batai
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-06 19:06:00

"dz" <zigelis@gmail.com> parašė naujienų
news:hhtsqs$2o2$1@trimpas.omnitel.net...
> sveiki
> jau pabodo ieskot  sau patogiu slidziu batu, nes visi maudzia pedas ir
> bilekaip gadina slidinejimo malonuma. Isbandziau viskokiu modeliu su
> visokiom charakteriskimom.
> Radau internete, kad uzsieny gamina custom batus pagal pedos geometrija ir
> ten pan. Gal kas daretes? Kur? Kokios kainos? Kiek laiko daro?

Kazkada ir man sita problema buvo ir po kazkurios tai is kelioniu su tuo
paciu intruktoriumi, kuris ir parinkinedavo amunicija, pasakiau : daugiau
slidineti nevaziuosiu, nes ziauriai skauda blauzdas ir pedas, tai nafig man
uz savo pinigus dar ir kankintis.
Sekanciais metais isvziavome be instruktoriaus ir avalyne rinkausi pats ir
visai ne taip kaip jis rekomenduodavo (atseit nykstis turi jausti bata), o
siek tiek laisvesne. Vsio - problemos pasibaige!
Gal ten jei noretuim daryti sportinius vykruntasus, tai ir reikia, kad tas
pirstas jaustu bata, bet jei slidineji kaip slidineja 75% visu slidinejanciu
kalnuose,tai garantuotai gali pabandyti pasinaudoti mano pamoka.