Tema: Re: Slidinejimas-latvija savaitgaliui, kur?
Autorius: Siurskis
Data: 2010-01-03 17:10:27
Riekstukalns nerekomenduociau del lietuviu gausos. Siguldos trasa gera,bet
savaitgaliais bus zmoniu(du keltuvai).Ko gero vienintele,kur mokama uz
kiekviena pakelima,o ne laika.Rekomenduociau nakvoti ir is ryto
slidineti.Esu daug kur Latvijoje buves.Pries kokius 4 metus patiko Lido(yra
viesbutuku ne vienas salia).Ilgos Ozolkalns trasos.Salia pagrindines
Siguldos trasos yra keletas gana idomiu,bet ne visos pradedantiesiems,pvz.
http://www.slalom.lv/index.php?idp=22(ko gero staciausia trasa ir eiliu
nera.Bent jau vakar).Bet kuriuo atveju,sava amunicija sutaupys laiko.