Tema: Re: Slidinejimo rubai
Autorius: bullka
Data: 2009-12-28 15:17:38
Nusipirkau iš Winner Sport striukę prieš metus. Ten labai dideli skaičiukai.
Nusileidus du kartus nuo kalno - viduje buvau kiaurai šlapias ir niekas ten
niekur negaruoja :D Vienu žodžiu po dienos slidinėjimo - vidus šlapias.

Dėl rankonių - turi visos normalios striukės. Net ir Audimo. Bet šiaip aš
asmeniškai tai ir nenaudojau atrodo. Ištiesus rankas į priekį toks jausmas,
kad nuplėšiu. Tiesiog mano rankos matomai kiek ilgesnės.

Nujaučiu, kad rimtos struikės prasideda nuo 1500Lt, o ne iki 1000Lt.