Tema: Re: tailandas vasario men
Autorius: robertas
Data: 2009-12-19 01:45:52
:). O tai kodel neverta? Jei kaina gera, tai liuks. Nezinau del indijos,
ar reikia tranzitines vizos ten. Nors realiai as pats dar nemaciau
niekada geru kainu su jokiom indiskom avialinijom. Nebent Sri Lankan
kartais kazka gero duoda. O siaip i azija daznai pigus variantai gaunasi
per Briuseli/Frankfurta su Etihad, su sustojimu Abu Dabyje.