Tema: Re: keliones marsruto braizymo programa/toolsas
Autorius: G.K.
Data: 2009-12-04 17:38:31
Garmin Mapsource. Galima sudaryti ir pavaizduoti marsrutus. Aprasyti
waypoint'us - surasyti kur sustojai, ka veikei. Jeigu turi keliones
trackloga - galima isikelti ir ji naudoti keliones vaizdavimui. Tracklogas
gali buti nebutinai Garmino. As esu naudojes IGO trackloga. Norima taska
trasoje tiesiai is Mapsource galima paziureti Google Maps.

"Tomas"  wrote