Tema: Re: OT:Daiktu siuntimas is US
Autorius: Justas
Data: 2009-11-24 23:27:09
nepykstu, bet emociniam lygyje it toliau rasysiu - ne mano tai sritis
iki siol bandziau is savo patirties rasyt ir tai ka man aiskino pasto
bei muitines pareigunai. labai grazu kad taip graziai susisteminot. ta
$60 minejau kaip jusu minetus 170lt, paprasciausiai, kai paskutini karta
siunciausi tiek ir gavosi. bet ne tame esme.
paaiskinkit pagal savo situos isdestytus faktus, kodel man gelezies
gabala, kuris buvo apdirbtas namuose apmokestino 25% (pvm tada buvo 18)?
ant deklaracijos buvo uzrasyta verte $50, siuntimas kainavo $48.
popieriu jokiu nebuvo. pagal jus turejo prideti tik PVM, nes tai virsijo
170lt
tai kaip cia yra?