Tema: Re: ilgų skrydžių tikslumas
Autorius: bbb
Data: 2009-11-24 08:45:59
skridau per Doha siemet
skrendant i prieki (is Londono) persedimui turejau 4 val, tai nesijaudinau.
bet lektuvas sustojo kitoje nusileidimo tako puseje nei terminalas ir kol
tie arabai surinko 5 autobusus keleiviams iki terminalo nuvezti, tai pasu
kontole perejau kazkur 45 min praejus nuo nusileidimo
skrendant atgal persedimui turejau 40 min, bet viskas vyko sekmingai. laiko
pereiti kontrole ir perkrauti bagaza uzteko

svarbi info. kai terminalo saleje pamatysi eiles prie pasu kontroles,
kaireje puseje prie sienos rasi praejima skubantiems