Tema: Re: Ischgl (slidinejimas)
Autorius: ab
Data: 2009-11-23 17:26:26
niekas neatrašo, tai pasidalinsiu savo kontaktais. Buvau čia 2008 ir
2009m.:
2008 - Florida (http://bit.ly/4XnOPN)
2009 - Olympia (http://bit.ly/4uHaYW)

Abiejų kainos panašios ir kiek prisimenu telpa į nurodytas ribas.
Floridoj'e yra infraraudonųjų spindulių pirtelė.

Abu apartamentai yra vienas šalia kito. Šalia See miestelio (iki ischgl
reikia pavažiuoti kažkiek km, gal <20 km - reikia pasitikslinti). Bet
mes visuomet išbandom ne tik ischgl, bet ir See bei Kapl trasas. Vienas
minusėlis - kad pėsčiomis iki See miestelio šiek tiek pavojinga keliu
eiti - nėra normalaus šaligatvio.