Tema: Re: Slidinejimas Slovakija
Autorius: donald
Data: 2009-11-19 14:31:40
Jusu teise rinktis. Jei sedeti ant kalno kabokuose, tada taip - Slovakija
pigiau ir geriau, bet jei slidineti, tada nera ka lyginti.
Jasnoje gauni 5 pakelejus, is kuriu vienas dazniausiai nedirba, neskaitant
bugeliuku. Ir kokias 8 trasas, kurios po pietu jau gerokai padroztos. Tuo
tarpu Austrijoje gauni koki 40 pakeleju ir 200 km trasu. O kur dar rizika
Jasnoj nerasti sniego. Per mano ~10 metu Slovakijoj 2 kartus jasnoj nebuvo
sniego (sausio men). Ir kainos: ski pass'as 7 dienoms Jasnoj - 162 EUR,
Austrijoj - 185 - 210 EUR. Gyvenimas Slovakijoj 10 -15 EUR zmogui, Austrijoj
gali susirasti 14 - 20 EUR. Tai kur cia dvigubai?
Kainos ir kokybes santykis, manau, ne Slovakijos puseje.

Italijoj nebuvau, bet buvusiuju geri atsileipimai...