Tema: Re: traukiniu i kinija
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-10 11:08:47

"Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> parašė naujienų
news:hdb3a8$u1p$1@trimpas.omnitel.net...
> mano puske su vyru po medaus kopinejimo Tailande ir Kinijoje gryzo iki
> Maksvos su TransSiberian... Nu lyg nieko... Ispudziu parsiveze :)

Man tai ispudziu uzteko per 36 val kelione traukiniu is Maskvos I Astrachane
ir atgal .O jeigu reiketu vaziuoti 6 paras ar savaite,tai tada tikrai reikia
uzsikoduoti nuo gerimo, nerodyti absoliuciai jokio demesio pravadnycoms ir
kitoms moteriskems,nes  "pasiulymu" bus I valias. Gali buti koks nori
komunikabilus, bet tas rusu "nuosirdumas" ir bandymas viska issiaiskinti,
gali isvest is proto. Na, nebent vaziuot ,issinuomavus visa vagona su
pazystama kompanija ir, kad per ji niekas nesmirinetu ten atgal.

P.S.O laiko negaila tokiai kelionei ?

P.P.S.Kaip isivaizduojate maitintis - vagone restorane? Mes jau atpratome
nuo tokio tipo "maisto" ir jo pateikimo higienos!