Tema: Re: Slidinejimas + Austrija
Autorius: donald
Data: 2009-11-03 12:25:50
Trasu daugiau negu dafiga. Ten su tuo paciu skipasu 4 regionuose gali
slidineti. Konkreciai Hintertux'o ledyno trasos 1800 - 3250m, kitur nuo
~1500 - ~2500m. Tarp kitko tavo namukas tam regionui ir priklauso, galesi
isbandyti ivairius regionus, visko per savaite nelabai ir spesi. Renkantis
diena kada vaziuoti i Hintertux'a ziurekite is ryto prognozes, nes buna
laaabai salta (-25 - 29). Siaip Zillertal'io slenyje gyvenimas gan pigus,
gali paieskoti pigiau nei tavo nuorodoj. Mes gyvenom Hippach po ~12 EUR
zmogui uzpraeita sezona. Beje, cia lietuviu tikrai sutiksi... o dar daugiau
rusu.

Siaip Austrijoje galiu rekomenduoti Solden, man labai patiko, bet siek tiek
brangiau negu Zillertal. Ledynas cia susisiekia su likusiom trasom. Auksciai
iki ~3300m.
Ir, be abejo, Ischgl. Cia ir Sveicarijoj paslidinesi.
Neblogai (ir pigiau negu kituose dideliuose kurortuose) yra Saalbach -
Hinterglemm. Bet cia kalnai iki 2000m.
Pats as siemet sausi varau i Serfaus-Fiss-Ladis, atrodo irgi neblogai.
Gali paziureti dar St. Anton am Arlberg.