Tema: Re: dublinas
Autorius: mr. jack
Data: 2009-02-06 21:44:00
Dar kaminas su liftu netoli Jamesono muziejaus yra, ziema greta jo ir
ciuozykla irengta buna. Meno (nepamenu kokio) muziejus greta tos ju
modernaus tramvajaus linijos. Senos kaip gyvenimas baznycios senamiestyje
kelios visai ok ziurisi is isores. Siaip Dublinas nelabai turistiako
miestas, ramiu tempu per 2 dienas viskas apeinama :)