Tema: Re: Yucatan. Kelioniu gidas?
Autorius: Vitas
Data: 2009-10-22 16:04:14
Gidas gidui nelygu, gi kiekvienai saliai raso skirtingi autoriai. Pvz man
asmeniskai labai patinka LP formatas, viskas trumpai ir aiskiai, bet jei
mano anksciau minetu atveju Meksikoje viesejes LP autorius gal per menesi
parase visa knyga, daugeli info rankiojosi is ivariu pakampiu, o pats
aplanke tik keleta vietu, tai aisku tiketis stebuklu neverta...Na aš
surizikavau ir užsisakiau jau visų internete išgirtą MOON gidą, ir bus matyt
kas ten per knyga :)