On Wed, 14 Oct 2009 08:50:00 +0300, Tomas wrote: >> Kodel gi, netgi labai idomu. Nes nuo bagazo ir keleiviu kiekio >> tiesiogiai priklauso lektuvo svoris ir atitinkamai uzpilamas kuro >> kiekis. Be reikalo skraidinamos zibalo tonos kainuoja nemazus pinigus. > > Na dauguma įsigijusių bilietus vistiek skrenda. O ryanarairas manau turi > pakankamai statistikos, kad žinotų, kiek "sveria" vidutinis keleivis. Tai skiriasi ir labai priklauso nuo to kokie keleiviai ta diena skrenda. Koks nors futbolo sirgalius tures visai kita bagaza nei seimynele. >> Bardakelis prie checkpunktu ryanairui irgi netiesiogiai rupi, nes is >> vienos puses kelia aerouosto islaidas (ir tuo paciu aptarnavimo >> kainas), > > Tai kad bardakėlio nėra, nes dauguma keleivių naudoja onlain čekiną ir > čekpunktais nesinaudoja :) Chekpunktais priversti naudotis visi, nes ten pareigunai ispurto kisenes ir atima dantu pastos tiubeles. >> is kitos puses generuoja nelaimingus klientus, kurie pavelavo i skrydi >> tik todel, kad nespejo per security checkpointa. Taip, zinoma, patys >> kvaili, bet nepatenkinti klientai gali tapti prarasti klientai. >> Nesvarbu del kieno kaltes. > > Onlain užsiregistravę keleiviai iškart gali eiti pas saugumiečius, kame > bėda? Beda ta, kad onlain punktais jie pasinaudoja namie. O veliau atvaro belekada, galbut tiesiai ant skrydzio. Kadangi nezinai srautu tai negali atitinkamai reguliuot patikrinimo punktu pralaidumo. Kur gali susidaryt eiles. >> Tai checkina galima apskritai panaikint, kam tas onlaininis cirkas? > > Nenustebčiau, jei čekinas yra kokiose nors taisyklėse nustatytas > reikalavimas. Jei galima ji daryt "online", tai galima ir pvz "rezervuojant" bilietus. -- Kittehs u must haz prioriteez! U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned.