Tema: Re: Bratislava
Autorius: RaR
Data: 2009-10-07 09:47:16
Tai tie remontai neišvengiami. Apie eismo intensyvumą irgi rašiau. Aš kalbėdamas apie kelius iš esmės turiu omeny jų dangos kokybę. Jei važinėji Lietuvos keliukais, tai tikriausiai matei kokia tragiška kai kurių danga ir iš esmės netvarkoma dešimtmečius, tik kažkiek palopomi. Visi kiek normaliau sutvarkyti keliai tie, kuriems gautas  finansavimas iš ES. O Latvijoje tai iš viso tragiška - ten ir gana svarbus plentas gali būti tiesiog duobėtas, o rajono centre irgi gali įvažiuoti į duobę. Nesu išvažinėjęs visą Slovakiją, bet kelių su tokia bloga danga, kokią teko matyti Latvijoje ar net Lietuvoje, nemačiau. Kelių remontas ir didelis automobilių srautas, ypač furų - tai kitos problemos, kurios Lietuvoje ir ypač Latvijoje praktiškai neegzistuoja.
Važiavau ir aš pernai vasarą nuo Vienos iki Lenkijos per Slovakiją. Taip, kelio gabalas nuo Žilinos iki sienos labai remontuojams, daug furų, ypač naktį. Bet po kelių metų, kai nuties tuos kelius, bus visai neblogas maršrutas. Aišku, Slovakijos keliai blogesni nei Vakarų Europos, bet nesutikčiau, kad jie blogesni už mūsų. Kad pas mus žymiai lengviau važiuoti dėl to, kad tie keliai praktiškai tušti - sutinku.