Tema: Re: q. Slidziu kurortas
Autorius: donald
Data: 2009-09-16 16:47:43
Tikrai gerai: Zillertal slenis - dafiga trasu, yra ledynas, palyginti
nebrangus, Solden - irgi daug trasu, ledynas, 3 kalnai virs 3km, Saalbach -
Hinterglemm - dafiga trasu, bet zemesni kalnai, prie pigesniu. Is siu triju
Solden'as man patiko labiausiai, nors cia subjektyvu.
Is kitu rekomenduojamu vietu kur planuoju apsilankyti: Ischgl - tikrai
geras, kiek brangokas, Serfaus-Fiss-Ladis (gal siemet ten busiu), St. Anton
am Arlberg - prie brangesniu.
Dar man lyg nieko atrodo Obertauern, nors negirdejau, kad kas butu buves.
Cia trasu siektiek maziau, bet jos issideste grynai aplink visa miesteli.
Toks Lech-Zurs dar girdisi, nors lietuviai kad vaziuotu negirdejau.