Tema: Re: Paskutine minute
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-08 00:55:59
Na, kas liecia Marti myra, tai paskutinius pora metu super suprastejo
atsiliepimai
as kazkada salia gyvenau Pirates Beach Club'e, tai i marti buvom nueje
pasivaiksciot, siaip visai patiko.
Siemet buvau Mirada del Mar - tai jei nerupi kad pvz vaikui vandens
kalneliai yra uz mazdaug 350m nuo pagrindinio baseino, tai visa kita yra
idealu, zmoniu nedaug, isplanavimas superinis ir t.t., na o maistas tai pats
geriausias kiek esu mates turkijoj. Realiai ten kainos mazesnes nei
MartiMyroj.

Mikejom dviese uz savaite nuo 08.14 4125 LTL (nu su rugsejo pradzia
nesilyginu, nes tada visam pasauly didzioji turistine krize ir kainos krenta
dvigubai......)
Pernai ziurejau tai pvz egipte viesbuciu booking kainos lygiai 50% krito
tarp rugsejo 01-14 lyginant su pora savaiciu anksciau /veliau.

Sekmes!!! ir siaip siulau palaukt rugsejo pacio galo/spalio pradzios, tada
super oras ir kainos pigios....bei dar nelyja Kemero regione tikrai.....