Tema: Re: Iki Torino su auto
Autorius: Linas
Data: 2009-09-02 11:56:37
jauciu nezinau nei vieno atsakymo.
as vaziavau su palapine ir buvau nusprendes gyventi kempinge. man tai buvo
tik tarpinis sustojimas porai naktu.
Bandziau rezervuotis vieta palapinei meilu (info@eurocampingpacengo.it) bet
man atrase, kad jie rugpjucio menesiui nerezervuoja vietu, bet paprastai
turi laisvu.
Nei zvejyba, nei valtys, nei bobutes nedomino.
Kaina kempinge buvo ~33eurus uz 3 asmenu seima, palapine ir auto. Bet cia
buvo rugpjutis - high season'as italijoje. jie ten po keleta euru papildomai
prideda.
dabar ~10euru turetu buti pigiau.