Tema: Re: Druskininku akvaparkas
Autorius: pablas
Data: 2009-09-02 09:47:21
  Mano manymu geriausios programos- kvapai "Sento" ar "Grand" pirtyse,
"ekstrymas" "Country" ir aisku vantu programos "Maskvoje".
Bandyt is anksto uzsiimt vietas neverta. Geriau laiku ateiti.
Seansas ir taip pareikalauja nemazai jegu.
  Turekit pirties kepures.Pirtyse patartina tureti daug
ranksluosciu.(kokius tris -keturis zmogui)
Jau po vieno seanso ranksluostis suslampa ir buna baisiai nemalonu
ant jo sedeti ar atsigult.