Tema: Re: Ar reikia igaliojima?
Autorius: ĄŽuols
Data: 2009-08-28 07:32:42
Serbijoje 2005 metais nereikėjo. Makedonija gal būt reikia. Nors man
atrodo, kad čia daug kas nuo pareigūno korupcijos lygio priklauso. Tais
pačiais 2005 metais domėjausi ar reikia tokių dalykų į Ukrainą. Lizingo
bendrovė pasakė, kad nereikalinga, tačiau pasienyje iš manęs pareikalavo
ir labai nustebo, kai nieko nepasiūlęs paklausiau kur apsisukti ir
važiuoti atgal į Slovakiją. Manau kad norėjo kyšio.