Tema: Re: Važiuojam į Lvovą
Autorius: Inco
Data: 2009-08-31 19:46:59
Grižau iš Ukrainos, rava ruska į priekį iš lenkijos viena mašina buvo (EU
mašinos važiuoja visai kita juosta nei ukrainiečiai, o jų buvo dauk), atgal
buvo 1 kilometras ir visi stovi bendroje eilėje, kadangi buvo maži vaikai
tai praleido be jokių mokesčių ir papildomų priedų be eilės.

Turėjau dolerisu ir Jų pritrūko :) Nusiiminėjau iš SwedBanko Lvove, kursas
buvo geresnis nei perkant dolerius Lietuvoje ir parduodant dolerius
Ukrainoje.
Sekanti karta jokiu konvertaciju manau nedarysiu...