Tema: Re: Striuke i kalnus - ką rinktis, kur pirkt
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-08-25 22:59:32
1. Kad visos kainos uzlankstytos Lietuvoje - nera taip. Pvz savo gaminius
(www.montane.co.uk / www.montane.lt - na sorry uz PR geriems daiktams :) )
jau oficialioje mazmenoje parduodu minus 12.75 nuo gamintojo rekomenduotinos
mazmenines kainos. Pvz lenkai pardavineja + 15 % nuo rekomenduotinos kainos.
Taip kad cia whom how. Danijoje irgi brangiau nei gamintojas rekomenduoja.
Keleta brand'u Lietuvoje paziurejau - kainos tos pacios kaip gamintojas
rekomenduoja.

2. Asortimentas uzsienyje didesnis - cia faktas. Lietuva per maza rinka kad
butu visu gamintoju visi produktai.

3. Stipriai pigiau  uzsienyje gali buti - per sezoninius ispardavimus. Pats
pirkau Chamonix,FR  The North Face pukines pirstines su 50 % nuolaida,
gavosi 50 eur, is laimes sokinejau visa diena - pasiseke. Kai pries pora
metu reikejo Alpese staigiai apsipirkti rimtam zygiui i kalnus - apvaziavau
Insbruka, Landeka, Ischgla per tris dienas - reikiamo dydzio ir patogumo
batus/iranga rasti buvo kompotas nerealus, cia net neziurint i kainas.
Gryzes i LT radau batus tokius pacius pas atstovus, uz tokia pacia europine
kaina.

As sakyciau jei jau vaziuoji i kalnus - geriau pasirengti is anksto. Jei
vaziuoji siaip po Europa /USA - tada jau yra gera progai apeiti kruva sporto
parduotuviu ir pasiieskoti sporto rubu ar siaip zaisliuku. Jusu teise
rinktis, ar atostogas is karto praleisti kad ir kalnuose, ar dali ju
praleisti parduotuvese :)

Hau.

TJ ( sporto industrijos atstovas nuo 2004)