Tema: Re: Baidarė aukštaūgiui
Autorius: BigM
Data: 2009-08-17 10:30:26
Mano ūgis ~192cm. Šį savaitgalį plaukėm kanojomis. Sėdima ant suolelių, o ne
palei žemę. Pasiėmėm baidarinius irklus ir buvo liuks. Tiesa, jei kelius
sulenksi kaip sėdėdamas ant kėdės, tai momentais irklas kelį remia, bet
rasdavau tinkamą pozą. Aš sėdėjau gale, tai truputį siauroka buvo - rėmėsi
šiknos šonai.

Tiesa, kanojos ne tokios eiklios ir daug inertiškesnės už dvivietes
baidares, bet kai plaukėm 2 suaugę, 2 vaikai, plius šuo atstojantis pagal
svorį du vaikus ir dar krūva mantos - tai atleistina šiam minusui :)
paskaičiavau, kad per dieną upe nesidraskant drąsiai galima planuoti
nuplaukti ~20 km kai irkluoja tik 2 asmenys (o plaukiama būtų ~5 val.
priklausomai nuo sraunumo). Sakyčiau normaliai. (pirmą dieną ~8:30 startavom
Palūšėje ir nuplaukėme Žeimena dar šmotelį kol radome pirmą gražią
poilsiavietę - o plaukti ežerais prieš vėją ir bangas buvo tikrai nelengvas
darbelis, bet ir tai stovyklavietę jau pradėjome įsirenginėti 14 val.
dienos)