Tema: Re: Nemokamos nakvynės Lenkijoje palapinėse
Autorius: svyt
Data: 2009-08-21 02:15:01
tai automobili uz vartu palieki, jei taip taupai, siaip ten gana saugu
lyginant su lietuva. As su drauge kai vaziavau pries du metus, tai kempinge
zakopanej miegojom masinoj, tai paeme 12 zlotu uz kiekviena nakti tik uz
masina ir psio. kempinguose daznai ir kambariai yra po 30 zlotu, arba
moteliai kur dvivietis kambarys 40 zltu, ten jie kazkaip idomiai skaiciuoja.
ai, dar zakopanej kaip musu palangoj, tik ivaziavus bet kuriuo paros metu
pilna nakvynes siulytoju 25-40 zlotu uz nakti kambarys dviem (gal ir su
vaikais ta pati kaina butu)

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.