Tema: Re: Q: Ar imanoma uz 1000 LT susiorganizuoti savaitgali uzsienyje?
Autorius: nuno
Data: 2009-07-25 14:12:45
visai nieko ta tampere. bent jau man asmeniskai uz helsinki tikrai geriau

dar variantas butu su kokiais star1 tiesiogiai is vilniaus - london, zirona
(barcelona) ar pan, bet i biudzeta netilps.
is kauno su ryanair irgi galima i koki frankfurta ar pan. ribotas biudzetas
= daug darbo ieskant ir kombinuojant.