Tema: Re: kokius geriau pinigus vestis i Turkija?
Autorius: Puntis
Data: 2009-07-22 15:52:46
Dar kaip kokioj vietoj. Pernai buvom sidej ten daug vokieciu tai kainos buvo
eurais ir gudriau gaudavosi. Siemet kai buvom kemere kainos doleriais. o
kuras ju 3 eurai 5 doleriai. Bet as tai patarciau daugiau vestis smulkiu
doleriu.
ir dar uz vizas galima sumoketi ir savarais, bent jau geguze. bo kainos 15
eur, 20 dol arba 10 svar.
mes  uz 6 vizas sutaupem siek tiek.
ir dar isikeldamas i viesbuti nepamirsk duoti  kokiu 10 dol gausi geresni
kambari.