Tema: Re: Lankytini miestai Vokietijoje?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-07-22 01:27:04
Na man patiko Butzbach (toks mazytis mazytis miestukas su laaaaabai laaabai
senu senamiesciu) apie 50 km nuo FM
http://www.3ad.org/kasernen/area_butzbach/ayers_butz_area.htm
ir Kassel (na, ten nieko ypatingo labai nera, isskyrus pili ant auksto
auksto kalno ir parka besileidzianti nuo tos pilies link rumu) sitas apie
kokius 100-150 km http://en.wikipedia.org/wiki/Hercules_monument_(Kassel)
Na, i siuos abu miestus tenka gana daznai vaziuot, tai kazkaip istrigo...

be to paciam frankfurte labai patiko savaitgaliais organizuojami tokie tipo
kaip ukininku turgeliai su gausa pilstomo vyno i Stiklines !!!!! taures ir
visokiais vietiniais uzkandziais. siaip labai smagus surmulys buna, na
realiai tikrai verta nors viena vakara tam paaukot.
As buvau kovo menesi, tai penktadieniais tas veiksmas vykdavo
Friedberger-landstrasse ir koselstrasse sankryzoj, parkelyje (Friedberger
platz sustojime tramvaju ir autobusu)
http://maps.google.com/maps?q=frankfurt+-+main+map&ie=UTF8&split=0&ei=0zxmSovKHpzJ_gaioYVm&ll=50.123392,8.692331&spn=0.000608,0.001206&t=h&z=20

kazkaip ten pas juos pacius vagoneliuose surasyta kur ir kada buna.
siaip ten viskas gana pigu o vynas superinis, isragavau belekiek rushiu, nes
kitoj pusej gatves gyvenom :)))

be to paciam frankfurte neseniai atsidare prekybcentris su ilgiausiu
vokietijoje eskalatoriumi ir ispudinga stiklo architektura tokia kaip
http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/8764168/2/istockphoto_8764168-futuristic-glass-facade-at-zeil-frankfurt.jpg
Jo pavadinimas Zeil (yra ir metro sustojimas tuo paciu pavadinimu)

Sekmes!!!