Tema: Re: Nakvyne palapineje Vokietijoje, Austrijoje, Sveicarijoje ir Prancuzijoje
Autorius: ooo
Data: 2009-07-17 10:21:08
Teko nemazai "wildcamping'"auti Vokietijoje, Prancuzijoje, Sveicarijoje,
Ispanijoje, Italijoje ir kitose salyse.

Pagal istatyma tai daryti negalima. Kokia tikimybe pakliuti ? Nedidele,
jeigu:

-palapine pastatysi ten, kur mazai vaiksto zmones (krumuose, miskelyje,
kalnuose);
-netriuksmausi, nekursi lauzo
-palapine statysi temstant, o nugriausi anksti ryte

Uzsiroves esu 3 kartus. Viena kart Cekijoje uzmate kaimo zmones ir iskviete
policija. Patikrino dokumentus ir isvaziavo.
Kita kart Lenkijoje anksti ryte uztiko miskininkas. Jis kalbejo lenkiskais
keiksmazodziais, as lietuviskai. Nesusikalbejome ir issiskyrem graziuoju.
Karta Lietuvoje pazadino girtas kaimietis, ir pareiskes, kad cia jo zeme,
pareikalavo butelio. Liepiau atnesti zemes dokumentus, nebeatejo.

Bet visus 3 kartus nuotaika buvo sugadinta. Jums spresti, ar verta ...

Diskusija apie tai http://www.bikeforums.net/archive/index.php/t-137720.html