Tema: Re: Reikia dideles palapines
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-07-17 08:29:39
"gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message
news:h3o2m0$vef$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tau reik ne palapines o pavesines vos ne.
> bandyk ziuret jyske, siam savaitgaliui statom tokia sesiakampe. nemaza,
> ismatavimu nezinau. pasistate gan sudetingai, bet galima patobulinimu
> sugalvot
> krastai atviri, arba galima uzsidet tinkla. tik idomu kaip audra kokia
> atlaikytu, jauciu
> sunkiai. kainavo apie 250lt.

    Turejau tokia pernai nusipirkes... Totalus sh...das.   Po pirmo lietaus
vanduo kaupesi ant stogo, ko pasekoje nuo vandens svorio sulauze visus
remus.... Remai padaryti is popierines skardos.... (pastates buvau su
visomis atotampomis, sukales i zeme normalius kuolus  (grubletus 25cm ilgio,
kad neisrautu vejas).   Vienu zodziu, vienkartinis sh...das.
Audrius K.
P.S. Jei nori, kad atlaikytu eilini lietu (pvz per nakti), reikia prabadyti
stoga viduje, kad isbegtu vanduo .... Kitaip sugrius be jokios audros.....