Tema: Re: Kroatija su agentura
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-07-16 21:51:20
"Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message
news:h3nj2n$gvn$1@trimpas.omnitel.net...
> Mes buvom birzelio antroje puseje, tai buvo ziauriai karsta, apie +35
> diena. Pliaze pavesio minimaliai ir tas pats nuo ryto uzimtas. Kol pareini
> diena namo i kalna, pamirsti kad maudeisi :)

    Kiek reiks kartoti, kad  Kroatijoje reikia gyventi ne kazkur ant kalno,
o PRIE JUROS. Taip, kad iki juros butu 1-9 metrai nuo apartamentu..... Tada
ir kondicionieriu nereikia, ir issimaudzius juroje galima ilisti i dusa
apartamentuose, ir saltas alus ar vynas visada po ranka.... Ir kaip
taisykle, buna pliazas, skirtas tik tiems apartamentams (taigi visada bus
tavo vieta, viska visada palieki), ir savo motorine valti gali laikyti greta
    Problema vienintele - tokie apartamentai uzsakomi dar ziema....

Audrius K.

Vaziuociau gerom keliom savaitem