Tema: Re: Slovakija vasara
Autorius: RamuX
Data: 2009-07-14 16:16:40
pirma karta vaziavau su agentura, tai pamaciau urvus, pilis ir pan. ka pats
savarankiskai vargu ar buciau aplankes.
kita karta vaziavom su masina ir visa laika leidom kalnuose -
pasivaiksciojimas i chatas ir "kopimas" (ejimas, kartais lipimas pazymetu
takeliu) i virsunes.

pasivaiksciojimui uztenka sportiniu batu, "kopimui" geriau auliniai su
neslidziu padu.
jei sauleta, tai virsuneje nesalta, bet jei debesuota ir vejuota, tai reikia
tureti lengva striuke nuo vejo (nors man praverte ir pirstines ir megztinis)

vaziuojant su agentura maziau galvos kvarsinimo. nereikia galvoti kaip
vaziuoti, kur vaziuoti, kur stoti pavalgyti ir t.t. ir pan.
daznai apgyvendina nebloguose vesbuciuose, kur pats moketum 30-50% brangiau.
i lankomus objektus gidai gauna bilietus be eiles + papasakoja apie objekta.

pirma karta programa buvo panasi i
http://www.kelioniulaikas.lt/keliones_autobusu/slovakija53sez/
tik dar aplankem Slovaku roju ir kopem i Krivana.