Tema: Re: eurotripo klausimai
Autorius: dovydas
Data: 2009-07-11 12:02:25
Labas,

mes pries pora savaiciu grizom is panasios keliones :)
lenkija prasokom per diena ir apsistojom moteli netoli vokietijos sienos.
vaziavom per lomza - ostroleka - ciechanow - plonsk - plock - ozorkow, furu
nedaug, kelias geras. tada isimalem i ju mokama magistrale. bet jei turit
laiko galit dar ir pakeliui lenkijoj pasiziuret idomiu vietu. pvz vilko
guoli, gransk'a (man vienas graziausiu miestu), stuthofo koncentracijos
stovykla, ir kaip nors per pvz szczecin patekt i vokietija. nuo ten berlynas
jau netoli.. mes gyvenom pas visokius pazistamus ir siaip studentus
susirastus per interneta, kelias naktis kempinguose. na ekonomiskai :)
briuselis visai nepatiko. siukslynas kazkoks.. as tai vokietijoj daugiau
noreciau dar pasimalt, i bavarija kur nors alaus ir karku paragaut :)
siaip dienorastis yra patalpintas i
http://www.road.lt/alkoturizmas-lenkija-8230-1247073042 bet ten apie
architekturinius paminklus nedaug ka snekam :))

jei kas idomu, gali klaust :)

sekmes!

dovydas