Tema: Re: Helsinkis. laikas tarp skrydziu
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-07-09 11:31:56
Siaip manau uztektinai  -  reikia tik pasu kontrole praeiti ir tiek. Na ar
bagazas paskui spes cia kitas klausimas :)
Problema gali buti gryztant - nors ir tas pats terminalas, is USA gryzus
reikia praeiti saugumo kontrole (kur sviecia daiktus). Jeigu buti ne pirmam,
tai susidaro gana didele eile. Cia skrendant NYC-Helsinkis- Kijevas (
Vilniun tas pats galioja) birzeli man buvo siurprizas kainaves tekilos
buteliyomayo....

TJ