Tema: Re: Strbske Pleso
Autorius: keksas
Data: 2009-07-07 17:09:25
> nu va per kalnu xatas man irgi mintis buvo, bet ne visas dienas (busim 5),
> tai ir ieskaus miestuko, is kurio pakilti butu galima keltuvu/traukinuku
> arba tiesiai ishzygiuoti dienai-dviem. Gal kokiu patikusiu marsrutu zinai?

Ilgas superinis marsrutas butu nuo Lomnicos: Plesnivec - Zeleno pleso -
Teryho - Zbojnicka - Sliezsky Dom - Rysy. Trumpas is priesingos puses:
Rysy - Sliezsky Dom - Zbojnicka - Smakovec. Galima ir kitokiu prigalvot, bet
cia pro auksciausias - graziausias virsunes ir ezerus.
Sliezsky Dom yra viesbutis, todel nakvyne gali buti brangi. Kai kuriose
chatose gali but problemu su vietom ar atskirais kambariais (jei is anksto
nesibookinsit), todel reikia turet bent kilimeli ir miegasa (ant grindu
vietos tai vistiek atsiras :). Ne visur panasus komfortas, gali nebuti
dusho. Kai kurios perejos yra aukstos, daug sniego. Reikia gerai pasiruosti.
Stambesnio sudejimo zmonems is viso nerekomenduoju ten eiti.
http://www.vysoketatry.com/chaty/chaty.html
Rekomenduoju atkarpa Zbojnicka chata - Sliezsky Dom (galima i priesinga
puse, bet sunkiau), ispudingas 4val marsrutas su dviem perejom >2200m. Yra
grandines ir ne per daugiausiai zmoniu.