Tema: Re: Apartamentai Kroatijoje ?
Autorius: Baninas <laikasta @ gmail . com>
Data: 2009-07-01 08:36:54
KRK saloje buvom ir taip pat sunku labai buvo rasti netgi belenkoki
apartamenta laisva liepos men. Taciau as tikrai nesuprantu ko ten taip visi
verziasi, gal ten tik man pasirode, bet ten vien lenkai man vaidenosi
aplink, o papludymiai, kuriu beveik nera kazkokie apmyzti visi, net pacios
bobutes vietines sake, kad cia geresni papludymiai aptverti kempingu ir
t.t...
O siaip buvom Hvar ir Bol salose, tai ner ka lygint su ta KRK, ir kainu
apartamentu, ir ju paciu pasirinkimu ir papludymiais.