Tema: Re: Ka ispudingo matet Lv, Ee
Autorius: Exo
Data: 2009-06-25 23:12:41
Lv Kulkdiga - pamatyti būtina.... laikas miestuke sustojęs 1930 metais maždaug... fantastika....
Toliau venspilis, nors ir kurortas, tačiau vien ką reiškia etnografinis muziejus su važinėjančiu siauruku arba dviviečiu dviračiu ant bėgių..
Ir aišku didžiulis Latvijos pajūris, kur nėra žmonių ir galima rasti tai ko pasmus nė su žiburiu nerasi - ramią vietelę šalia Jūros.

Estija, tai visų pirma Talinas. Miestas man palikęs labai gerą įspudį. Tiesa teko pakoreguoti įprotį maitintis kabakuose, nes ten nesvietiškai brangu.... Saremo sala, na kaip ir anksčiau rašiau, verta apvažiuoti per vieną dieną ir vakare iš ten dingti, nes nakvot ten brangu ir neapsimoka. Gale Saremo salos yra atstatyta nedidelė pilis, vien dėl jos trenktis 50Km į kitą salos galą neapsimoka :)

Exo