Tema: Re: kaliningradas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-08 23:09:32

"AB" <zaliukas13@gmail.com> wrote in message
news:h0jlp9$iof$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei nroi ekstremaliu nuotykiu, tada varyk :)
> Gali likt     kaltas vien del to, kad tuo momentu vaziavai pro sali, esi
> lietuvis (reiskia turi pinigu) ir panasiai...
> A lenciugelis ant masinos yr? :)

Lenciugelis, ne lenciugelis, o vat uz nutraukta purvasargi bauda mokejau.
Dar mokejau bauda Kaliningrado centre, kai sustojus paklausti pas dede
milicininka kelio, buvo iskratyta tacka ir prisiknista, kad vaistinele ne
salone, o bagazineje
Dar palikau teises ant amziu amzinuju prie ivaziavimo i kursiu nerija. Nes
atvaziaves iki slagbaumo ir paklauses kiek kainuoja pravaziavimas,
nuvaziavau i keitykla rubliu. Kadangi istisine eina iki pat slagbaumo,
apsisukti galejau tik ja kirsdamas.
Dar mokejau ziema uz tai kad kirtau dviguba istisine.  Nors jos ten nesimate
VISISKAI, nes nusitrynusi, man buvo isaiskinta, kad "dvoinij sploshnoj tut
netu, no ona zdes podrazumevajetsa".
Dar esu daves 500 rubliu kyshi Sovetske, nes ivaziuodams pildziau
deklaracija ir prie "sredstva elektronoj sviazi" parasiau "nietu", nors su
savimi turejau mobilu telefona.
O dar... Ai turbut per 15 metu kiek teko su jais susidurti, tai turbut visa
nakti galeciau rasyt...

O seip geri ten zmones ir nuosirdus...