Tema: Re: Aplink Barcelona savaite
Autorius: nuno
Data: 2009-06-06 09:06:20
Andora nebent del apsipirkimo ir pasivazinejimo kalnu keliais. Patys
miesteliai ganetinai nykus - praktiskai vien parduotuves.
Aplink Barca, kaip jau pamineta, Monserat, Poble de Claramunt, Lloret de
Mar. Uz Lloret de Mar dar yra graziu mazu pajurio kaimu ramiam poilsiui
(Llafranc ir pan), bet jei papludimiai nedomina, kazko super ispudingo
nepamatysit. Vaziuojant i ta puse galima pusdieniui uzsukti i Girona.
Netoli Barcos ir Vilafranca Del Penedes - pats miestelis neypatingas, bet
jame stovi Torreso gamykla, rengianti ekskursijas ir degustacijas.
Daug kas siulo vaziuoti i Sitges. Buvau pora kartu, tai pasirode eilinis
kurortinis miestelis.