Tema: Re: Turkija
Autorius: Dm
Data: 2009-06-03 20:16:09
nu taigi, kad ir kreta
aisku kam kokio poilsio reik. yra pas mane darbe kuris vazineja kasmet tik i turkija, viena kart nuvaziavo i kreta ir nepatiko.
bet pirmam kartui mano manymu i kreta butu daug geriau, gamta grazesne, jura kretoj man patiko labiau nei turkijoj. europieciui pirma karta varanciam i toki poilsi gal bus paprasciau prisitaikyti prie europos kulturoje nei iskart varyt pas musulmonus. turkija skirta daugiau zmonem norintiem pasimegauti poilsiu viesbuti ir prie jo. kreta tiem kas ne tik nori pailset bet ir kazka pamatyt naujoj shali.

bet pasikartosiu kiekvienam savo

Dm