Tema: Re: neperslampantys maisai - kur?
Autorius: ĄŽuols
Data: 2009-06-03 15:43:04
galioja tas pats susikrauk-išsikrauk- suplyšo principas. Aštrių kampų ir
plastikinėse baidarėse netrūksta. Fototechnikai patarčiau pasirūpinti
rimtais maišais iš neperšlampančios medžiagos (nepainiok su impergnuota
medžiaga). Impregnuoti ilgainui peršlampa. Rūbanms ir miegmaišiams aš
naudoju gero plastiko maišus (ne šiukšlių). Perku senukuose ar panašioje
parduotuvėje.