Tema: Re: Stockholm
Autorius: kazkas
Data: 2009-06-03 13:06:08
Panasiai darem kai dar Ryanair ish Kauno skraide tenai.
Paemem youth hosteli stockholmo centre
Iki stockkholmo ish skavstos autobusiukas uz kazkiek pinigu, rasi saite
Viskas labai brangu ten aisku bet paziureti yra ka

Verta imti tura po stockholmo tiltais su vietiniu laiveliu
Yra turai po stockholmo archipelaga
Stockholme daug muzieju:
Vazos muziejus
Skansenas - ale Rumsiskes
Visokie Juru ir kitokie muziejai jau cia pagal interesus

Kai buvo ish Kauno buvo paogu, dabar ish Rygos nezinau ar verta iki Rygos trenktis, kai jau ish Vilniaus skraido

Zodziu kaip ishkyla savaitgaliui Stockholmas visai patrauklus.

Siaip 1-2 pilnu dienu neuztenka, imciau max kiek iseina: penktadienio vakare nuskrendi, pirmadieni ishskrendi