Tema: Re: Novaturas
Autorius: baldocer
Data: 2009-06-03 00:53:39
giminaiciai turejo smulkiu problemu su Novaturu, pvz nuvaziavus paaiskejo kad viesbuciai ne 4* o 3* ir dar kitokiu smulkiu problemu buvo, grizo parase skunda ir paprase grazint dali pinigu, is pradziu dar gincijos bet po to grazino, visa tai pries pora metu vyko

"0.5 B" <gadamynas@gmail.com> parašė naujienų news:h04189$feb$1@trimpas.omnitel.net...