Tema: Re: Slidziu nuoma Soldene
Autorius: disprosis
Data: 2009-01-27 14:18:18
Per situs naujus slidinejom ZellAmSee....
Skridom astuoniese tai namo kuri buvome issinuomave seimininko pasklauseme
kur nuomuotis slides (na mums reikejo visiems slidziu, snieglenciu ir kai
kam batu) ? Jis mus nuveze pas kazkoky savo drauga kuris turi nuomos punkta,
padare gera nuolaida ir slidziu+lazdu kaina gavosi visai nereali... kazkur
apie 60-80 Eur astuoniom dienom....

pvz as issinuomavau uz 70 eur (slides+lazdos):
http://global.skipass.com/gearguide/ski/2009/rossignol/radical-r9s-worldcup-oversize.html

taip kad manau jei nuomuosis didesne grupe zmoniu tai geriausia tai daryt
vietoj nes galima pramust gera nuolaida.... :)

p.s. ajsku soldenas kaip ir vienas is brangesniu slidinejimo kurortu... nors
gal ir juos krize pasieke, nezinau, as buvau pries 3 metus tai slidziu+lazdu
nuoma 6 dienom kainavo kazkur apie 120 eur